Witamy na stronie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kornowacu

Aktualności

22 września 2018 20:52 | Aktualności

Zakopane - dzień szósty

Piątek był ostatnim dniem naszych górskich wędrówek. Dzisiaj przeszliśmy do Kuźnic - do Pustelni Brata Alberta oraz do klasztoru i kościółka Sióstr Albertynek. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Centrum Edukacji Przyrodniczej Tatrzańskiego Parku Narodowego, w którym...

21 września 2018 19:54 | Aktualności

Zakopane - dzień piąty

W czwartek spacerowaliśmy "Drogą pod Reglami do Doliny ku Dziurze". Po dotarciu do jaskini mieliśmy czas na wejście do środka i zrobienie sobie zdjęć. Wróciliśmy drogą prowadzącą do skoczni, gdzie wspólnie wyjechaliśmy kolejką na sam szczyt. Mogliśmy podziwiać piękne widoki...

20 września 2018 22:04 | Aktualności

Zakopane - dzień czwarty

Dzisiejszy dzień spędziliśmy w Dolinie Kościeliskiej. Dotarliśmy aż do schroniska Na Hali Ornak. Pogoda nadal nas nie zawodzi, dzięki czemu możemy podziwiać nasze piękne Tatry. Po obiadokolacji wybraliśmy się na spacer po Krupówkach.

20 września 2018 21:50 | Aktualności

Zakopane - dzień trzeci

Trzeciego dnia naszego pobytu w Zakopanem zwiedziliśmy Muzeum Tatrzańskie, Stary Kościółek i Stary Cmentarz, gdzie leżą znane osoby związane z Zakopanem i Tatrami. Następnie spacerkiem przeszliśmy do Sanktuarium Fatimskiego na Krzeptówkach. Wieczorem zorganizowaliśmy sobie seans...

20 września 2018 21:37 | Aktualności

Zakopane - dzień drugi

W poniedziałek po śniadaniu udaliśmy się na Gubałówkę. Stamtąd górną jej częścią doszliśmy na Butorowy Wierch i Polaną Szymoszkową skąd zeszlismy z powrotem do centrum Zakopanego. Zmęczeni, ale usatysfakcjonowani wróciliśmy spacerem do naszego hotelu na obiadokolacje....

20 września 2018 21:16 | Aktualności

Zakopane - dzień pierwszy

W niedzielę o godzinie 11.30 trzynastu uczniów klas siódmych wraz z uczniami klasy szóstej z ZSP z Pogrzebienia wyjechało na tygodniową wycieczkę do Zakopanego. O godzinie 16 byliśmy na miejscu. Po zakwaterowaniu w hotelu PRL i obiadokolacji wyruszyliśmy na pierwszy spacer...

17 września 2018 22:33 | Aktualności

Zasady funkcjonowania dziennika elektronicznego

Zasady funkcjonowania dziennika elektronicznego znajdują się w zakładce "dokumenty". Zapraszamy do lektury:)

12 września 2018 21:19 | Aktualności

Ogłoszenie o naborze

Pilnie poszukujemy osoby mieszkającej na terenie Gminy Kornowac do prowadzenia zajęć w ramach Programu „Obywatel – IT – program rozwoju kompetencji cyfrowych osób powyżej 25 roku życia zamieszkałych w województwie śląskim i opolskim” . Szczegółowe...

12 września 2018 21:09 | Aktualności

Dożynki 2018

W dniu 9 września odbyły się Dożynki Gminne, w których udział wzięli uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami. Barwny korowód w tym roku przemieszczał się ulicami Kobyli.

06 września 2018 22:02 | Aktualności

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2018/2019

Wakacje szybko minęły i trzeba wrócić do szkolnych zajęć! Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2018/19 r. w naszej szkole składała się z trzech części. Najpierw została odprawiona Msza św., podczas której nasz katecheta ks. Zbigniew zachęcał obecnych do angażowania się...